CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 04, 2010

muka baru..

assalamualakum


okay agak skema kan..
tapi takpe bagi salam kan dapat pahala..
orang yang bagi dapat pahala, yang jawap pon dapat jugak..
jadi  cepat2 lar jawap salam saya nie okeyh..


so entry nie nak cakap pasal muka baru blog saya..hhehehehe..
cheesy kan..


cheesy pon cheesy lar..
penat saya edit blog saya nie tau..
nak mecari templates da satu hal.
ye lar bukan senang nak cari templates yang sesuai dengan jiwa kan kan..


lepas da berjam2 dok click mouse nie nak cari templates yang sesuai akhirnye jumpa gak..


tadddaaaa..
hehe..siap ada owls2 lagi tau..
one reason saya pilih templates nie because ada lar someone nie cakap saya macam owl..burung hantu tu..
sebab nye saya malam susah nak tido..
tapi kalau pagi bukan kemain sedap lagi aku tido..hehe..
that is one thing about me..


jadi selalu-selalu lar visit blog saya nie..
walaupun renovation x fully siap boleh je nak datang melawat..


akhir kata..(okay aku da jadi skema balik..haha)
assalamualaikum..
senyum selalu..

No comments:

Post a Comment